divendres, 27 d’octubre del 2017

Els Estimaocells busquen Educadores i Educadors Socials que els apadrinin !!



Avui  hem difos projecte Estimaocells a dojo... hem explicat els seus orígens  i la seva evolució.
Tot en el marc del debat sobre art , creativitat, transformació i LO SOCIAL.
Un públic molt jove  i uns companys de taula  també joves pero altament preparats.
La Júlia , la Urania  i l'Adrià han estat els meus companys de taula i jo he après molt d'ells.
El Pep un gran moderador   i el Xavi un gran amic.
Un cop em van preguntar  que opinava que eren  per mi els Educadors Socials  i jo vaig contestar en la meva ignorància  que per mi eren el missioners  Km.0  del segle XXI....doncs efectivament  després de la jornada d'avui   he vist molt clara la seva i dificil feina  de treballar amb persones vulnerables  a nivell local. Com he dit altres vegades   no cal anar lluny per ajudar a persones necessitades, aqui al costat nostre també podem ajudar a persones vulnerables. Grans i dificils  projectes   i molts dins l'àmbit   de la sanitat  ...he quedat impressionat.
Alguna idea nova ha sorgit del debat , com per exemple aplicar l'art als Jutjats de Barcelona per tal de millorar la qualitat  de vida dels treballadors del jutjat i dels clients ....ho treballarem Roser no ho dubtis.
Que el sector de l'educació social tingui clar que tenen molta feina  i molts projectes per desenvolupar  ens cal molta educació social.
Crec sincerament  que aquest projecte Estimaocells podria ser  una sortida laboral  pels educadors sociomediambientals ( una nova especialitat que m'he inventat) . Que per posar nom als ocells cal primer posar nom a les persones i per tant els educadors socials  són els més adients  per fer aquesta tasca.







Tot el debat ha estat emès en directe  i després ha quedat gravat en el canal   youtube  del CEES.Aquí teniu l'enllaç.


http://www.ceesc.cat/el-ceesc/ceesc20anys/564-directe-debatlleida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada