dimarts, 5 de juny del 2018

El cucut canta a Cal Solero !


Un jornada llarga, plujosa  i intensa la que va fer la setmana passada el José Antonio Hurtado dins el hide de Cal Solero.
El cucut ha caigut a les seva targeta gràfica  per quedar inmortalitzat per sempre més   com un dels ocells més enigmàtics de la Vall del Maldanell.
El mascle de cucuct és ja un visitant  habitual de la bassa de Cal Solero.
Ja vam comentar que la femella va ser  hipnòticament fotografiada per l'Albert. Enveja sana els tinc als dos  perque jo tinc poc temps ja per fer  fotos. Però he de dir  que les seves alegries  i descobriments  són també meves i meus. Cada cop tinc més clar  que sol arribes més ràpid pero no més lluny. Amb tots el fotògrafs que estan venint als nostres observatoris de fauna estem arribant més lluny i aquestes fotos en són una mostra.
Menjant, cantant  i observant amb aquests màgics ulls grocs, el cucut s'ha fet seva la pedra de Cal Solero.
Gracias JA por tu magnífico reportaje.











El cant del cucut



1 comentari: