dilluns, 23 de juliol del 2018

L'Àngel estrena l'aguait de Ca l'Antonet.




En un dia núbol i amb pluges  intenses del dia anterior  no es preveia massa bona jornada   als aguaits. I així va ser , fins ben entrat el matí i amb sol els ocells no van aparèixer en aquest nou observatori. Tampoc  jo  vaig fotografiar  gran cosa ni a l'era ni al Bosquet.Vindran dies més caluroso i millors segur.
Algunes fotos va poder fer l'Angel en aquest nou i lluminós aguait.
També posarem algunes de les fotos  fetes també per ell al 'observatori de Ca la Fina amb pardal roquer amb bec  de trencapinyes inclòs. Un raresa que mai havíem fotografiat. 

                                                            Mascle de pasarell


Pardal roquer versió trencapinyes








Fins la propera

Jo vaig fotografiar una concentració d'orenetes amagades de la puja  que feien goig




                                                        A l'era aquesta mallerenga blava

Al Bosquet  també poc moviment





Aquest capsigrany sense vidre espia aprop del hide del Bosquet



1 comentari:

  1. Encara que van venir poques espécies,el matí em va servir,com sempre,per carregar les piles.

    ResponElimina