diumenge, 1 de setembre del 2019

La historiadora d'art californiana Jo Farb ens entrevista i visita els Estimaocells.


Aquests  dies de vacances hem tingut moltes visites  a Vallbona però la més  inesperada ha estat la de la californiana i  historiadora de l'art Jo Farb.



Jo Farb Hernández


Jo Farb Hernández es directora y profesora en el Departamento de Arte e Historia del Arte en la Universidad Estatal de California (San José). Asimismo, es Directora de SPACES – Salvar y Preservar los Artes y Entornos Culturales-, el archivo sin fines de lucro más grande del mundo sobre preservación de entornos de arte brut y otros artes autodidactas dentro del ámbito global. Comisaria, curadora, y escritora, su libro más reciente,Espacios Singulares: Desde el excéntrico al extraordinario en entornos de arte brut en España, ha sido descrito por Raw Vision como “lo más impresionante que ha sido publicado en el campo de investigación de arte autodidacta.

Atreta pel projecte Estimaocells  ja havia havia contactat amb mi feia molt de temps pero no haviem pogut coincidir per fer l'entrevisrta i parlar del projecte Estimaocells
La Jo  esta especialitzada en projectes artístics  nacionals   desenvolupats per artistes no professionals.



En la seva segona edició vol incloure el projecte Estimaocells  circunstancia que ens fa molta il.lusió.
Al llarg del matí vam fer l'entrevista  i per la tarda vam fer el taller de reparació dels estimaocells.






També varem visitar el parc de les rodes de Sant Martí de Maldà.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada