dissabte, 21 d’abril del 2018

Ja ho diuen : els conversos són els pitjors !!!


Avui  afegeixo  l'entrevista publicada al dominical del Segre  i feta per la periodista Lorena Metaute.
Detalls importants en aquesta nova versió periodística dels estimaocells   aquí anomenats espantaocells conversos. Ja ho diuen que els conversos són "els pitjors".
He de dir que  cada nou article  suposa una nova dimensió d'aquest projecte estimaocells. Cada periodista aporta noves  idees  i noves i valuoses intervencions. A cada paraula escrita sobre els estimaocells   aquest projecte es fa cada cop més gran.
En aquesta entrevista es toquen temes més sensibles com la convivencia entre la caça  i el nou sector  de la fotografia de fauna. Contradictoris sectors pero obligats a conviure. Tant necessari   de moment un sector  com l'altre  però  amb  una clara tendencia extintiva del sector cinegètic a favor   del sector  de la fotografia  i  conservacionisme. Intentarem  almenys col.laborar en aquesta tendencia...... els estimaocells segur que ens ajudaran a aconseguir aquesta fita.




Quan caces i mates no  és possible dir que coneixes i estimes allò que mates....
Quan coneixes  i després estimes no pots matar .....

Potser aquestes dos màximes  (que acabo de pensar) caldria  recordar-les  quan per part de caçadors en actiu s'em  questiona ,vanalitza  i es menysprea el meu procés de canvi i reconversió. 
Aquells  que no entenen el meu canvi   que reflexionin el que fan  quan cacen  i que es parin a pensar en les seves actuacions. Quan  jo ho he fet  he vist darrera meu un riu de sang i animals morts ..... i cap d'ells s'ho mereixia ara ho puc dir amb contundència  i  pena. He trigat  molts anys a  descobrir-ho  i encara ara m' acompanyen els malsons. Suposo que  és el meu càstig i la meva creu que hauré d'endur-me  al més enllà.



Com diuen . .. cuideu-vos dels conversos que són els pitjors....aquest potser és el meu cas...o no.

1 comentari:

  1. quan fotografies també caçes peró d'alguna manera l'inmortalitzes i el pots caçar una vegada i un altre.

    ResponElimina